HTML

Looser Ltd.

Tanmesék azoknak, akik mindig a napsütés mellett állnak, de rájuk az eső esik.

Friss topikok

  • flowerpower76: Na, azt azért csak elmulasztottad beleírni, hogy délutánra a fél melóhelyet berendelted látogatóba... (2013.12.18. 12:05) Szüléstörténet II.
  • nemistudomelmondjame: Türelem. Mindent a maga idejében. Addig is én örülök hogy megtaláltam a blogodat, jókat tudsz írni... (2008.08.26. 15:44) Ismét az egészségügyben
  • monyik: Gondolhatod, hogy eszembe jutottál, el is képzeltem ahogy beséltálsz este 5kor a páncélba és kijös... (2008.08.19. 12:54) Pénz, ami nincs
  • monyik: Úgy gondoltam fél év múlva újra próbálkozom, az Alföldiben van minden reményem :) Viszont, ha ez a... (2008.07.09. 10:58) Kis magyar valóság
  • monyik: Édesem! Hát szerinted nekem ez fejben összejött, hogy te ott laksz?! :D Fogalmam nem volt róla, h... (2008.07.07. 14:35) Ősrégi őrségi séta

Linkblog

Összefüggések a meggysör és a reprodukciós képesség között

2013.12.11. 22:15 monyik

Pangás volt itt mostanában, de nem azért mert nem lúzerkedtem én, vagy a környezetemben élők eleget, hanem mert veszettül termeltem a GDP-t, iszonyú fontos ember lettem és még a leszármazottamról is gondoskodom kellett.  Így, hogy kellően kisajnáltattam magam akár el mesélhetem hová vezet 1 hordó békésszentandrási meggysör.

Nyilván az sem mellékes, hogy itthon dekkolok. 

Egy szép téli napon, amikor éppen minden okom megvolt rá, hogy a stresszoldó gyógyszerreklámok meghatározó arcává váljak, azzal állítottam haza életem párjához, hogy csináljunk gyereket. A technikai részében benne volt, de közölte, hogy azért nem csinálunk gyereket, mert kiborítottak a melóban. Szeméccség… semmi megértés nincs a faszikban.

Aztán úgy alakult, hogy igen mázlista módon, veri kedvezményesen fent említett elvitt New Yorkba. Ez volt 24 hónapja az első 6 teljes nap, hogy kikapcsoltam a céges telót. Ajánlom mindenki figyelmébe ezt egyszer az életben megtenni. Végtelen béke, egyszersmind önismereti tréning, ugyanis rájössz, hogy nélküled is pontosan ugyanúgy nem történik semmi, mint veled. Felbecsülhetetlen érzés.

New York megér egy külön bejegyzést, ajánlom mindenkinek, akinek rettenetesen sok pénze, vagy egy haverja akinek számos felesleges hiltonpontja van. 

Ezután a hét után aztán úgy szedtem a leszaromtablettát, mint House a vicodine-t. Rájöttem, hogy fontosabb, hogy a gyerekemnek vagyok fontos, és neki fontos lenne egy tesó. Meg nekem is egy lánykölyök. Ezen megfontolásokat apuka érdemesebbnek tartotta a projekt elkezdésére, mint a korábbi érveket. Ígyhát indult a reprodukciós eljárás. Részletekbe nem bocsátkoznék, innentől biológia óra, meg 18as karika.

Nadehanem. Említett stresszes élet nem múlt el maradéktalanul, így ahhoz képest, hogy az elsőszülött nagyjából a terv megszületésének percében megfogant, a történet nem látszott megismétlődni. Eltelt 3 teljes egycsíkos terhesteszt-hónap. Ezután elmentünk nyaralni. Egyik táborozó egy nap meglepte a társaságot a helyi főzésű meggysörrel. Másnap elmentünk és vettünk egy hordóval – nyaralóknak ugyanis bérbe adnak csapot is hozzá. Így a hordó sört összesen 3an pusztítottunk. Egyik napon meg is kérdeztem triónk egy tagját, hogy nem gáz-e, hogy nem jut más folyadék a szervezetünkbe 3 napja csak alkohol? Válasz:  ez így nem igaz, ő speciel iszik kávét. Ciki. Én nem kávézom…

Ezzel a meggysörrel persze totál elveszítettem a fonalat, hogy hol tartunk a gyerekgyártásra alkalmas mittomén 4-5 napból. Ily módon, mikor hazajöttünk, rezignáltan vettem a tesztet, rezignáltan vettem tudomásul, hogy megint egy csík, kuka, next time… Némi hozadéka azért volt az ürömnek, ha két csík lett volna én vezetek aznap, ha 1 akkor én iszom. Így valamelyest vigaszt nyújtott a portugieser gondolata.

Mérnökemberem megszólal, hogy bízik ugyan nyilvánvaló technikai tudásomban, de azért egyszer már csak megnézi azt a tesztet, hogy egyáltalán mit kell nézni és hogy néz az ki. Kivette hát a kukából és megkérdezte, hogy 2 csík jelenti a terhestelenséget? Mondom nem. Mondja, hogy akkor viszont te vezetsz…

Hát így lett egy leánkánk is.

Szüléstörténet a következő részben.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://monyik.blog.hu/api/trackback/id/tr595686829

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása