HTML

Looser Ltd.

Tanmesék azoknak, akik mindig a napsütés mellett állnak, de rájuk az eső esik.

Friss topikok

  • flowerpower76: Na, azt azért csak elmulasztottad beleírni, hogy délutánra a fél melóhelyet berendelted látogatóba... (2013.12.18. 12:05) Szüléstörténet II.
  • nemistudomelmondjame: Türelem. Mindent a maga idejében. Addig is én örülök hogy megtaláltam a blogodat, jókat tudsz írni... (2008.08.26. 15:44) Ismét az egészségügyben
  • monyik: Gondolhatod, hogy eszembe jutottál, el is képzeltem ahogy beséltálsz este 5kor a páncélba és kijös... (2008.08.19. 12:54) Pénz, ami nincs
  • monyik: Úgy gondoltam fél év múlva újra próbálkozom, az Alföldiben van minden reményem :) Viszont, ha ez a... (2008.07.09. 10:58) Kis magyar valóság
  • monyik: Édesem! Hát szerinted nekem ez fejben összejött, hogy te ott laksz?! :D Fogalmam nem volt róla, h... (2008.07.07. 14:35) Ősrégi őrségi séta

Linkblog

Sztrájkoljon mindenki!

2008.05.28. 15:01 monyik

 

Igazán nem szoktam ehelyütt politizálni és komolyabb állásfoglalást sem tenni semmilyen közéleti téma mellett vagy ellen, de kiborult a slozi. Nem merem elolvasni, hogy miben egyeztek meg szám szerint, mert félek, hogy az a vérnyomás emelkedés ront a fiatalos arcberendezésemen.

Faszkivan a MÁV-val, meg a BKV-val.

Itt ugyanis nem az van, hogy a cég orbitális nyereségéből a genya kapitalista felső vezetés nem ad a vérrel verejtékkel izzadó alkalmazottaknak. Az van, hogy nagy általánosságban szarok vagytok bakker, nem érdemlitek meg!

A MÁV minden szinten az. A BKV-sokat szoktam azért sajnálni, mikor 57 fokban a negyed négyzetméteres fülkében nyomják végig a napot, de azért ők sem szentek.

Legyen tisztelet a kivételnek, de akkor itt nem százalékról, hanem ezrelékről beszélek.

Korábban már írtam egy MÁV-os sztorit, de ahány bejegyzés eddig megjelent itt kb. annyi további  szívás-sztorim van még tarsolyban, de gondolom unalmas lenne és amúgy is van mindenkinek legalább 19 ilyen. Oppardon bocsánat, csak azoknak, akik már utaztak életükben a MÁV-val.

Nem akarok demagóg lenni, nagyon jól tudom, hogy nem azok a szerencsétlen kallerek, és nem is az aluliskolázott kerékkopogtatók tehetnek arról, hogy milyen színvonalú a szolgáltatás. Ugyanakkor abban mégis hiszek, hogy aki félti az állását, aki tudja, hogy, ha csődbe jut a cége akkor az neki is szar, az igenis tesz azért, hogy 3-al többen válasszák a szolgáltatását és ne menjenek mondjuk az ugyanannyiba kerülő – 2 fő esetén már olcsóbb – autóval.

Ha bemegy az ember egy bankba, akkor az ügyfeles kislánynál dől el minden, és csak ritkán a fiókvezetőnél, és egészen elenyésző azok száma, akik a Csányit hibáztatják, ha nem kapnak hitelt lapostévére. Ügyfeleskislány tesz a legtöbbet azért, hogy ne menjek a szembebankba.

De ezek baszki nem így játszák ezt a játékot. Ezek az emberek akkor is ugyanannyi pénzt, lógási időt, munkahelyet, részegenbejárást, slópapirlopási lehetőséget kapnak, ha rendesen dolgoznak és akkor is, ha bunkók velem.

Tegye fel a kezét, aki még nem látott részeg vasutast! Tegye fel a kezét, aki már látott rohanó, siető, dolgát végző vasutast! A legtöbbje qvára ráér. Sörözni, cigizni, enni, dolgozni, válaszolni.

Én most kaptam pontosan annyi jutalmat, mint, amit ők a MÁV Cargóból/tól kérnek. Tisztára egy segg vagyok, amiért én ezért a pénzért nem kapásból sztrájkoltam. Én ezért szereztem 2 diplomát, a hozzáillő nyelvvizsgát, és kb 1o órákat dolgozom. Agyatlan vagyok, amiért néha befigyel a hétvégi meló is. És a slusszpoén: én is az állami szférában dolgozom. Csak az van, hogy az én béremet az unió fizeti. Akik meg vallják ezt a baromságot,hogy aki nem dolgozik ne is egyék. Mekkora hülyék ezek! Látszik is hol tartanak... full béna mágnes vasutakra, meg TGV-re költik szerencsétlen emberek pénzét, mikor a magyar ennél jobbat tud: nem pazarol fölösleges peronépítésre, mert a birka nép a kavicsban is tudja vinni a gurulós bőröndjét Ferihegyen...

Ha antigravitációs voyagerek viszik az embereket, vagy az utasok tolják a szerelvényeket, ők akkor is ugyanannyit kapnak, nekik akkor is lesz munkájuk. Sőt nekik akkor is lesz minden évben 1o%-ot meghaladó fizetésemelésük. Náluk ez a vállalati kultúra. Izé… a vállalati magatartás.

Nálam hamarabb dühbejövők már ellőtték a poént, hogy legyen népszavazás a sörért. Kedves emberek. Szerintem inkább sztrájkoljunk az ingyen sörért. Mert csakmert. Aki meg nem szereti a sört az meg akármiért, amit épp kitalál. Mondjuk a bankosoknak járjon ingyen értékpapír, a fogászoknak egy ingyen elmex, vagy a bármi miatt magukat senyvedőnek tartóknak meg egy magnum ecuador dark.

 Nadehanem a BKV. Én pécsi vagyok, nem akarok beleszólni a fővárosiak életébe, én csak dolgozni jöttem ide. és folyamatosan győzködöm magam, hogy nem élni. Ahhoz viszont, hogy én GDP-t termeljek, hogy az adómból a MÁV-osok ihassank munkaidőben nekem dolgozni kell járni. Vegyük most le azt a körülményt, hogy a távmunka nem egy elfogadott dolog mo-n, hogy az interneten bármikor tudnék melózni. Erről nem tehet a BKV. Mi későn érő ország vagyunk.

 Egy ideje fájó szívvel figyelem, ahogy Pécset felzabálják a korrupt politikusok, ahogy a tehetséges és kreatív emberek vérző szívvel hagyják el a várost, és azt a kevés esélyt, amit kapunk is elbasszuk nagy rendszerességgel, de nagyon csúnyán (pl. Kultfőváros). De hosszú idő óta egy normális mondat azért elhagyta a polgármester száját: ha a BKV pénzt kap, akkor ő már most szeretné bejelenteni az igényét hasonló irányú segítségre. De tökkomolyan: miért is ne? Szegednek, Kaposvárnak, Zalaegerszegnek vagy Jászkarafaszajenőnek miért is kell előteremtenie, vagy az utasokkal megfizettetnie, azt, amit a BKV eliszik vagy eltanácsadóiszerződésezik? Nem tudom követték-e az eseményeket, de amikor múlt évben a BKV razziázott kb. 3 millió ellenőrrel akkor naponta milliárdos nagyságrendűre nőtt a bevétele. Erre mit csinált? Felvett még ellenőrt. 

Tök komolyan... A napi milliárdokból nem lehetett volna mondjuk csak az egyik metróvonalon legalább elektromos kaput csinálni? Jelezném, hogy a sípályákon kb. 1o éve vannak ilyen kapuk. Szóval már feltalálták az ilyet haló! És ha a sültbolond osztrákoknak jó esetben egy fél éves etapra megéri a beruházás, akkor a napi 2 millió ember nem termelné ezt ki 12 hónapon keresztül? Ti hol éltek BKV-sok? És akkor azt is én mondjam meg, hogy ezzel azóta folynának be a zsiliárdjaitok? Vagy csak mondjuk nem nőne a veszteség? Hogy az ilyen technikának az is az előnye, hogy a 34 fős etnikum családtól is kér bérletet... csak mert – gondolom nem újság – az ellenőreitek NEM.

 De végül is teljesen igazuk van mindkét vállalat szakszervezeteinek. Százszor egyszerűbb nem dolgozni, mint gondolkodni. Mégegyszer mondom, nagyon jól tudom, hogy nem azoknak kell feltalálni a relativitás elméletét, akik a lépcsőt szerelik, vagy a trolit vezetik, de ez nem is az ő fizetési kategóriájuk. Ők a PR, az arculat. Amin lássuk be mindkét esetben van mit javítani.

 Én csak nem akarok aluliskolázott, lusta és alkoholista emberek nemdolgozásáért dolgozni. Ebben semmi önzés nincs. A fejlődés, na azt támogatom. Nem mondom, hogy mindennek fejlődnie kéne, pl. a krémes és a túrórudi úgy jó, ahogy van. Azokon bármilyen fejlesztés hiba lenne. De a közlekedés nem ilyen dolog barátaim. Szépen kérem, számoljuk meg hány közlekedésmérnök végez csak ebben az országban? Az mind hülye? Akkor mért kaptak diplomát? Ja, hogy elmennek más országokba dolgozni? Hát sorry... lehetőséghez kellene juttatni őket itthon. Ja, vagy annyira faszaság a helyzet itt, hogy már nincs min javítani? Oh, bocsánat, vaszeg nem vettem észre a megnövekedett menetidő alatt a vonaton, vagy a Nyugatinál állva a tömegben, amikor csak 1 mozgólépcső működött. Itt jegyezném meg, hogy az elektromos kapukon a sípályán két 160 cm-es léccel, beöltözve, botokkal és esetenként hátizsákkal a hátamon hamarabb vergődök át, mint az ellenőrökön, vagy a mostanság oly népszerű kordonokon a pályaudvarokon.

 Nem lehetne, hogy azért sztrájkoljunk, hogy sosetöbbé ne kapjon végkielégítést senki, aki ennek a két szánalmas tohonya mamutnak az éléről elmegy?? és hanyagoljuk már az efféle faszakodást, hogy olyan volt a szerződése... bakker, hát nem kell olyan szerződést írni, jóreggelt kívánok! Ezt is én mondjam meg? Különben meg látott már vki a HVG-ben olyan hirdetést, hogy MÁV vagy BKV vezérigazgatót keresünk?? Ki az úristen nem jelentkezne egy olyan melóra ahol tökmindegymit végzel fasza csávó is vagy, és még pénzt is kapsz. Egy villányi pénzt. És akkor itt nem az evőeszközre gondoltam... és nem is a borra.

 Ezeknek a cégeknek nem számít semmi. Sem fejlesztés, sem a tehetség, sem az utas. Mindig elüldözik az újítókat, a fejleszteni, fejlődni akarókat, mindig rossz döntéseket hoznak, mindig sírnak a többért. Minden szinten.

Vmiért rohadtul szeretnének 1o millió bigott konzervatív nyugdíjas feudalista országa lenni. Izé. Maradni.

Franc... pedig nem akartam demagóg lenni...

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://monyik.blog.hu/api/trackback/id/tr99491841

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása