HTML

Looser Ltd.

Tanmesék azoknak, akik mindig a napsütés mellett állnak, de rájuk az eső esik.

Friss topikok

  • flowerpower76: Na, azt azért csak elmulasztottad beleírni, hogy délutánra a fél melóhelyet berendelted látogatóba... (2013.12.18. 12:05) Szüléstörténet II.
  • nemistudomelmondjame: Türelem. Mindent a maga idejében. Addig is én örülök hogy megtaláltam a blogodat, jókat tudsz írni... (2008.08.26. 15:44) Ismét az egészségügyben
  • monyik: Gondolhatod, hogy eszembe jutottál, el is képzeltem ahogy beséltálsz este 5kor a páncélba és kijös... (2008.08.19. 12:54) Pénz, ami nincs
  • monyik: Úgy gondoltam fél év múlva újra próbálkozom, az Alföldiben van minden reményem :) Viszont, ha ez a... (2008.07.09. 10:58) Kis magyar valóság
  • monyik: Édesem! Hát szerinted nekem ez fejben összejött, hogy te ott laksz?! :D Fogalmam nem volt róla, h... (2008.07.07. 14:35) Ősrégi őrségi séta

Linkblog

Lejárt a gyes

2015.10.18. 11:13 monyik

6.05. kurvaélet. miért nem 10re kell járni?? ruha? dögös, konszolidáltkétgyerekesanyás, közepesen ribancos, vagy simahetfőreggeli? ami rámjön. fogmosás. jézus. mikor mostam fogat 10 előtt utoljára? mikor mostam fogat utoljára reggel?? hol a szempillafestékem? basszameg lejárt... mosmá mindegy. gyerekek jó reggelt! tudom drágám, én is utálom. mert iskolába kell menni. nem, az nincs kivasalva. légyszi legyen jó a kék. bírd ki az életben egyszer a sárkányos nélkül légyszi, holnapra kivasalom (haha...). jó, nem csinálom forróra a macikávét, de hidegen nem kapod meg. mert fájni fog a torkod. de fog. Peti öltözz már! azért, mert ő két éves, te meg 7. majd ha ő is 7 lesz elhiheted, hogy nem fogom öltöztetni. nem, Vikike, nem vesszük fel a kittiset. mert 7 fok van. jaj drága gyermekem ne a válládba töröld már a kakaós szádat, hát nem hiszem el! menj fogat mosni, harmadszor mondom.

jó, mi kell még?! ja, igen, víz, alma. mekkora találmány az alufólia, mindig megdöbbenek! 

de, kell kabát. mert 7 fok van. vedd fel a cipőd. nem Vikike, nem megyünk szandiba, csizma lesz. mert 7 fok van. sapkát húztál? de most mért nem jó ez? jóó, rendben legyen. kiviszem a táskákat, addig üljetek be az autóba. 
derohadthideg van. óbasszameg tornazsák. mindjárt, jövök, addig kösd be magad. nem, az iskolába már nem viszünk játékot. jó hozd, de a kocsiban marad. nem, nem fázik meg, Funki erős lény!
szia drágám, majd jövünk érted. igen, most megyünk a bölcsibe. uzsi utáni játszás után jövök érted. igen, hozok. rendben, vettem, rudi rendel (memori: TÚRÓRUDI!! el ne felejtsd!!). jó, nyisd ki te az ajtót. Vikike meenjünk már! jóóó, húzhatod te a benti cipőd, csak kérlek húzd már! csók drágám, jövök érted. 
jézus mennyi ember?! ezek mind 8ra járnak? rohadj meg, hát sietek! nem hiszem el... ezek hogy vezetnek? gondolom ugyanúgy, ahogy az elmúlt két évben mindig... csak én nem voltam itt az elmúlt két évben. de hideg van! jellemző. nincs parkoló. ezek mikor értek ide, hogy találtak? tetűhideg van! aluljárós péksüti. defasza... holnap korábban kelek és csinálok egy szendvicset a kis piacos kolbászomból meg a kézműves sajtocskámból. ja, nem, a kolbásztól büdöset fogok büfizni. nembaj, akkor pick szalámiból. ja, mindegyis.... úgysem fogok felkelni ezért 10 perccel korábban. ehh... mindegy, jóez.
sziasztok. hát igen... első munkanap (kurvaélet!). mosoly. gondoltam, majd ha dolgozom úgyis lemegy az a maradék 3-4 kiló. mosoly. (ja... az aluljárós meggyeslószartól... hihető). 
mit csinálhatnak? még matek van. remélem beraktam a füzetet is. ja, tényleg, holnap vinni kell borítékban a pénzt. el ne felejtsem. jövő héten meg ebédbefizetés. nem, az a Viki. mindegy, pénzt kell vinnem. Vikiék most ebédelnek. mármint a többiek. elfeljtettem megnézni mi az ebéd. remélem rizs, akkor lehet evett is vmit. remélem el tudják altatni. 
meki.. király. de hiányzott. mondjuk végre legális kóla. de jól esett... mindegy, holnap majd hozok magamnak brokkolikrémlevest. nyilván meg fogom főzni este 7kor... na,mindegy. majd szerdán. vagy jövő héten. akkor vennem kell brokkolit meg tejszínt. mindegy. majd jövő héten. 
mikor lesz már 4 óra?! eddig olyan gyorsan jött el minden nap, sose végeztem semmivel. veszek lottót... legyen B terv is. sziasztok. nagyszerűen köszi, de hát az első nap mindig jó. holnap jövök (és ezután mindig). mosoly. (jesszusbasszus... nem leszek többet gyesen... ezután mindig jövök. ehhez csoki fog kelleni...).
szia drágám. mit ettél? nemáár, Vikike. valamit enni kell. igen, hoztam rudit, majd a kocsiban. vedd már a cipődet drágám. jó, de akkor hozd ide. igen hoztam, a kocsiban van. várj, még kabát kell. tessék itt a rudi. légyszi ne kend már a kabátodra  drágám. jaj, Viktória... tessék nedvestörlő. csodás. 
szia drágám. milyen napod volt? nemmondod! hát előfordul. és már holnapra kell? kiváló... el ne felejtsük. (főleg én). edzésre. mert hétfő van. szerdán meg pénteken hatra. (ezt is fizetni a jövő héten! el ne felejtsem). igen, Viki hoztuk a motorod. gyere már! Viki ne az autók között! Peti gyere már! szia drágám apád jön érted. 
egyél már légyszi. ülj rendesen vagy kikapcsolom a tv-t. tedd le, pancsi van. azért drágám, hogy ne legyél büdös. tudom, hogy nem vagy az, de még lehetsz. a szennyesbe dobd a szerkód dárám, ne a földre. hajtsd fel a deszkát, hányszor mondtam már?! mert te fiú vagy állva pisilsz, én meg lány és nem szeretnék pisibe leülni. mert este is kell fogat mosni. hogy hooliwoodi mosolyod legyen. tudom, de majd 20 évesen érdekelni fognak a lányok. a lányokat meg a fogaid. 
van még fürdősónk? de jól esne. de az fél óra. á, inkább zuhany. jaj, ki kell még raknom a ruhákat. magamnak is. a mainál dögösebb kell, mert túl sok sok a fiatal csirke. vmit, amiben nem látszik a hasam. jó, mindegy, jó lesz ez. derühellek fogat mosni. jézus de ráncos vagyok. még csak 9 óra? leszarom, megyek aludni. dekurvafáradt vagyok. nyerni kell a lottón... ez nem állapot. ahhoz el kéne menni venni... mikor? majd holnap. nem, holnap szülői, jövő héten. 
9.30.életem hátralevő részében már mindig... basszameg!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://monyik.blog.hu/api/trackback/id/tr797986687

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása